THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Tuesday, October 27, 2009

Manusia yang dah semakin terbalik akhlak nyer..

Ako dah semakin rungsing kebelakangan nii fitnah dan terus menerus fitnah dilemparkan TGNA, Datuk Hassan mahupun Ustaz Nasa. Ako rasa dah tahap ako nak keluar perkataan mencarut dekat golongan yang makan dengan ayat2 fitnah nii.. Selamat arr.. ako nii follow blog2 yang memang ako kenal hati orang tuu macam mana.. dapat arr penjelasan sekit.. Isu pegabungan AMENO bodoh nii dengan PAS memang dari dulu lagi ako boleh agak ini sebenar nyer mainan dan fitnah bangang dari pihak AMENO.. dari sumber2 blog yang memang boleh dipercayai.. Perjumpaan antara blogger dengan Ustaz Nasa dan Datuk Hassan telah menjelaskan sekali lagi bahawa UG memang sudah lama dilupakan dan TIDAK AKAN WUJUD SAMA SEKALI.
Alih-alih kes ni pon difitnah juga.. ada pihak mengatakan bahawa perjumpaan blogger dengan Ustaz Nasa dan Datuk Hassan adalah untuk menerangkan akan adanya UG..

Isu UG satu hal.. banyak lagi kes difitnah contohnya SECLAT,Penjualan arak, fitnah TGNA seteruk-teruknya.. Apa-apa pon kesah ako paling pantang kalau orang fitnah TGNA.. apa masalah permakan fitnah nii sampaikan TGNA pon difitnah dengan begitu teruk sekali.. nak buktinya.. ako malas nak cari pasal dengan orang lain. Tapi nanti ako akan pastekan dekat korang yang baca blog ako yang tak seberapa nii.. tentang ape yang pemakan fitnah nii menfitnah PAS terutama sekali TGNA..

0 comments: